ოცნება არ ვნებს...

მოკლედ , რომ ვთქვა გამიუსწორებელი მეოცნებე ვარ , მაგრამ რაც მთავარია ჩემი ოცნებები არავის არ ვნებს. გარდა ამისა, რომ ჩემი ფანტაზია და წარმოსახვები ცოტა უფრო ფერედი ხდება ,ამიტომაც დიდი არაფერი... :) ხოდა ეს ჩემი ოცბების სახლია ....სადაც მე და სანდრო ვიცხოვრებთ და კიდევ რამდენიმე დობერმანიც მეყოლება ( p.s.. გლუკოზას კი არ ვბაძავ, პირიქით გკუკოზამ მომბაძა) ძაღლების გარდა სახლში დიდი აკვარიუმი მექნებოდა ჩემს საძინებელ ოთახში მთელ კედელზე



ესეც ჩემი საძინებელია :)

მგონი ცოტათი ზედმეტაად ნათელია , მაგრამ როგორც კი მომწინდება ბაც ფერებში გადავღებავ, ჯერ-ჯერობით მომწონს. უბრალოდ რამდენიმე ნივთს დავამათებდი და ვფიქრობ, რომ სავსებით საკმარისია :)

ეს სანდროს ოთახია :) დარწმუნებული ვარ, რომ მოეწონება
აქაც რამდენიმე ნივთი აკლია მათ შორის მისი საყვარელი სათამაშო "კიარა" რომელიც თვითონვე დაარქვა (კიარა ქალის სახელია იტალიაში და ქართულში ნათიას სინონიმია )








ესეც ვერანდა სადაც წვიმის დროს ყოფნა და წიგნის კითხა მიყვარს :)ფიქრას და ყავასაც ძალიან უხდება. სადაც მაპატიეთ მეგობრებო მაგრამ სიგარეტს ვერ მოგაწევინებთ.:D :D შემოდგომაზე კი აქაურობა განსაკუთრებით ლამაზია....თოვლის დროს არ ვიცი ,ჯერ თოვლის წარმოდგენა მიჭირს : D :D :D
სამზარეულო ოთახი მართალია არც , ისეთი პომპეზურია, მაგრამ მე მომწონს, საქმე იმაშია,
რომ ულტრა თანამედროვე აპარატურით აღჭურვილი სამზარეულო საჭმლის კეთების ხალის მიკარგავს:)თუმცა ბევრი არაფრის კეთება ვიცი, მაგრამ ექსპერიმენტების კეთება არ მეზარება ...თუმცა რაღაცები გემრიელი გამომდის :) :) მაგალითად ესპანური კერძი ქათმის ხორცი ბრინჯით, კიდევ იტალალიური რეცეპტით –პიცა მარგარიტა.სფაგეტი სურგუნით, რუსული რესეპტით– ბლინები ჯემით....რამდენი რამე მოცდნია :D :D :D

 

 ეს ჩემი ახალი მანქანაა :))))))) დაიცა მეორეც მყავს . ბაკურიანისთვის : ))))))))))

მგონი დროა ოცნებას მოვრჩე......თუმცა მაინც........ოცნება არ ვნებს....მგონი არაფერი გამომრჩა თუ არადა ხვალ ჩავამატებ :D :D :D
ეხლა , კი მგონი დროა დავიძინო.....არც ვიცი აქედან რას უწერია ახდენა და რას არა , მაგრამ მაინც მჭერა შეუძლებელი არაფერია...ასე რომ , 
ესეც დღევანდელი ჩემი ოცნების ბოლო არა მაგრამ გემრიელი ლუკმა, რომელიც ამჯერად რეალურია....შევჭამ და დავწვები....:) 

Комментарии

მე–ნათია написал(а)…
მე ასეთი კარგი ფანტაზია არც ოცნებაში მაქვს კუს:)
მიხარია რომ ამ ოცნებებზე საფიქრელად გცხელა:)))))))
ისე სიმართლე გითხრა მე შენს ამ ოთახზე მეტად ის მომწონს რომელიც ახლა რეალურად გაქვს:) მაგრამ ნუ გემოვნებაზე არ დაობენ:)
წითელი მანქანა და ის შავი მაგარია:) აი აქ კი ემთხვევა ჩვენი გემოვნება:))))
(ხომ იცი მანქანების სახელებში ვჭედავ)
კოპალა написал(а)…
გემოვნებაზე სწორედ რომ დაობენ ნათ ...მაგრამ მგონი, რომ არ ღირს..რაც შეეხება გემოვნებას და ფანტაზის ეგ კი მაქვს მგონი ..დანარჩენებში ვჭეავ ხოლმე... მანქნებსის სახელს რა მნიშვნელობა აქვს ნათ. მაგრამ,რომ დაგჯირდება ისწავლი ისე ორი სახელის სულ მერსედესი და მანქანები :D :D კაცები ამბობენ ასე მე არ ვეთანხმები ......
Dato trapaidze написал(а)…
ოოო. მშვენიერიაა... ამაის თუ დავუმატებთ დიდ ბუხარს, პატარა ბარს და ბილიარდის მაგიდას,ძალიან მყუდრო იქნება. ჩავამატე კაცის შტრიხები :)
ისე რატომღაც მგონია რომ ვარდისფერი შენი არაა...
მარა კაი ;)
ერთი საიმიჯო მანქანაცაა საჭირო. გაითვალისწინეეე
ჯონი написал(а)…
ნათ... ოცნება მშვენიერია. ღმერთმა რეალობად გიქციოს.მთავარია სხვისი ოცნება არ დააკოპირო, შენი კი შენია, მთავარია შენ მოგწონს, მასე იყოს დატოვე.
ჯონი
კოპალა написал(а)…
გაიხარე ბატონო ჯონი :) დიდი მადლობა .

Популярные сообщения