დამსხვრეული ოცნებების კორიანტელი და მარადიული ოცნება პარიზზე

ეს თამაში მასიურად გავრცელდა ბლოგებზე,იმდენედ აზარდული დარჩა დიდ სიამოვნებიათ დავთანხმდი დათოს შემოთავაზებას დათაგვაზე და ბავშვური შეგრძნებით სავსემ შეუდექი საქმეს.
მიყვარს._უფრო სწორი იქნება მიყვარდა
ვოცნებობ - ძალიან ბევრს, თანაც ვიცი შეუძლებელზეც
ვფიქრობ - რა კითხვა მოდის შემდეგი
მძულს - ღალატი და ერთფეროვნება
ვნანობ -ერთ შეცდომას
კმაყოფილი ვარ - ბოლომდე არაფრით თუმცა ვარ
მენატრება - ადამიანური დასვენება
მსურს - ახალი წელი გავატარო წვიმიან პარიზში.
მაღიზიანებს - გონებრივი სიბნელე და "ნარცისები"
ვგრძნობ - ბევრს რამეს ვგრძნობ, სითბოს, წვიმას, მზეც
მეშინია - უფულობის, სიბერის
ვიცი - სიმართლე
არ ვიცი - მიზეზი ბოროტების
შემიძლია -პატიება
არ შემიძლია - ღალატის გაგება
ვმეგობრობ - უსულო საგნებთან
ვაპატიებ - შეცდომას, და არა ღალატს
ვტირი - რომანტიულ მელოდრამენზე., სიკეთეზეც. და ერთ ბერძნულ სიმღერაზე
ვიცინი - ძითადათ სხვის მოგონებულ სისილელეებზე
ვეძებ - რესპოდენტებს სიუჯეტისთვის იდეებს და ერთ შანს ....
ღირსი ვარ - მქონდეს მაღალი ხელფასი, რომ ყველაფერი ვიყიდო რაც მინდა
ვკარგავ - ყველაფერს რაც მიყვარს მათ შორის ადამიანებს
მშურს - არაფრის და არავისი
ვემალები - ადამიანებს , რომლებიც ტვინს ბურღავენ :)
ვემტერები - მე არავის :)
მაინტერესებს - მომავალი
არ მაინტერესებს - მენდელევის ტაბულა
მახსოვს - ბევრი ცუდი და ცოტა კარგი
მრცხვენია - რომ მიყვარდა
უარვყოფ - შურსიძიებას
ვავადმყოფობ - თავის ტკივილით უაზრო და უადგილო დროის :)
ვმალავ - შრამებს
ვინახავ - მოგონებებს
მწამს - რომ ყველაფერი კარგად იქნება
მიკვირს - როგორ არ გავბოროტდი და ასეთი ვარ.თუმცა შეიძლებოდა უკეთესიც ვყოფილიყავი.
მიხარია - რომ მჯერა მომავლის, ღმერთის
ვჭორაობ -არა!
ვდარდობ - თუ რაღაც რიგზე არ არის
ვამაყობ - მეგობრებით
ვეფერები
- სანდროს.
მსიამოვნებს - როცა მეუბნებიან სიმართლეს
მესიზმრება - ვყიდულობ ახალ ფეხსაცმელებს :)
ვეხმარები - შეძლებისდაგვარად ყველას ვისაც ჩემი დახმარებს სჭირდება.
ვეწევი - წელიწადში ერთ-ორჯერ ნახევარ ღერ კენტს :) "სვეტურად" :D:D:D
მწყინს -უსამართლობა და უყურადღებობა იმათგან ვინ მიყვარს
ვხარჯავ - დროს, ფულს, ნერვებს და ენერგიას.
ვღალატობ - ტრადიციებს
ვკამათობ
- იმათთან ვისთანაც ღირს კამათი. ისე არა
ვუხეშობ - როცა წონაში ვიწყებ მატებას
ვუსმენ - გულს
ვყოყმანობ - თმის შეჭრაზე
ვკითხულობ - რაღაც რაღაცეებს
ვამზადებ - სამაგისტრო თემას ""პიარის როლი ქართულ პრესაში " :(რამ გამახსენა :(
ვუყურებ - ზღვას ,დაღლილი თოლიებს, სევდიან მთვარეს და....ძილის წინ ფილმებს.
ვკლავ - უსარგებლო განცდებს
ვცხოვრობ - ეგ კითთხვა ხშირად მიჩნდება ვცხოვრობ კი?
ვცემ - პატივს სხვის აზრს და გადაწვეტილებებს. (რაც არ უნდა მცდარად ვთვლიდე )
ვყვირი - როცა ჩემი არ ესმით
ვმღერი - აბანოში ბოლო ხმაზე
ვასრულებ - არაფერს რაც არ მინდა და არ მაწყობს
ვმკურნალობ - ჩემი თავისთვის ვერ მიშველია :DD
ვერიდები - უმადურებს.
ვთამაშობ - ჟურნალისტობანას (მოვპარე დათოს)
ვიტყუები - იშვიათად
ვეთაყვანები - ღმერთს
ვგიჟდები - საკუთარ სისუტეზე 
ვაგროვებ - ნიჟარებს
ვეჭვიანობ - ჩუმად. მაგრამ ვეჭვიანობ.
“ვკაიფობ” -ვერაფერზე ვერ ვკაიფობ , რატომღაც
ვიზიდავ -
სად შემიძლია მაგდენი :)
ვალამაზებ -
ოთახს


ახლა ასევე დავთაგავ ბესოს თავის ბლოგზე ”მაგიური თეატრი “ და ნათიას “მე”, ამათი ვფიქრობ საინტერესო იქნება …ვნახოთ 
ვნახოთ აბა რას დაწერთ 

Комментарии

Dato trapaidze написал(а)…
მდაააა.... აბაზანის ამბავი მომეწონაა. ფილმიც კი გამახსენდა. :):):)
დანარჩენი მშვენიერია. რაც მთავარია სიმართლე გიწერია. მეორე ტესტს უფრო მხიარულად შეავსებ ;)
კოპალა написал(а)…
მე სულ სიმართლეს ვწერ და ვამბობ :)
natia написал(а)…
გენაცვალე ნათ:)
ნან написал(а)…
კომენტარების კონტროლი მოხსენით ხალხნო, რა უნებურებაა, დაპოსტვის სურვილს უკარგავს ეს ადამიანებს :(
ნან написал(а)…
კარგი იყო მაგრამ თმა უნდა შეიჭრაა?????????
მე–ნათია написал(а)…
sulmoutqmelad cavikiTxe:):):)
მე–ნათია написал(а)…
სულმოუთქმელად ჩავიკითხე:):):):)
camomile написал(а)…
momewona sheni pasuxebi...chans rom gulidan modis...warmatebebi :)
Unknown написал(а)…
რა ნავაროჩენი ბლოგია :)
კოპალა написал(а)…
ar vici ra jirs, er aqveynebs komentarebs araferi ar damiyenebia :(
კოპალა написал(а)…
ara nan tmas ar viqri, vfiqrob,
sulxan--madlobt shens blogs mainc ar eedreba :)
Shcamomile ---:))) madlobt

Популярные сообщения