ჟურნალისტებს ადრენალინის სევდა ემართებათო



არ მინდა ფიქრი….
დღეს ისეთი ინსტიქტური ვარ
გუშინაც ასეთი ვიყავი
არ მინდა ოცნება, მე ისინი გადავყარე
არ მაინტერესებს ის რაც რაც მაინტერესებდა
არ ვლოცულობ იმაზე რაზეც ვლოცულობდი
არ…….
აქ იმდენი მრავალწერტილია
მრავალი და არაფლის მთქმელი
ეპიზოდები აღარ მახსენდება
გუშინ მითხრეს ჟურნალისტებს ადრენალინის სევდა ემართებათო
ხოდა, მგონი მჭირს
ოღონდ ჟურნალისტიკასთან არა აქვს კავშირი, მე, არც ომი გამუშუქებია და არც ოკიანის ფსკერიდან გამიხორციელებია პირდაპირი ჩართვა. მოკლედ ჩემი ადრენალინი ჟურნალისტიკისგან შორს დგას .
მაგრამ ...
მჭირს კი არადა დავადებული ვარ კიდეც
ვერ ვიმორჩილებ სააკუთარ თავს , ღამე კი როცა მახსენდება ჩემი ნამოქმედარი
მუხლები მიკანკალებს
საჩქარევს ვერ ვაკონტროლებ, არც მანქანა მყავს მთლად გამართული
მაგრამ...
ვერ ვძლებ. ისე მინდება
რამდენჯერ საქმეს ვიმიზეზებს და გავდივარ რომ გიჟივით განვიცადო ის რასაც განვიციდი
ნარკოტიკივით არის უარს ვერ ვამბობ
არადა, უკვე მეშინია
მაგრამ მინდა
იმ დროს ისეთი ბედნიერი ვარ , ისეთი უშიშარი, ვერეფერზე ვფიქრობ მხოლოდ განვიცდი.
ამის გაგება ვიცი ძნელია
მამაჩემს უკვე ურეკავენ სახიფათოდ დადისო, მე კი მეუბნები გატყუებენთქო
არ ვიცი რა მინდა
გავრბივარ
გაურბივარ
თუ ვეძენ რაიმეს
ერთმა ნაცნობმა მკითხა , რომანტიული სიკვდილი გინდაო
მე თუ მკითხავთ არაფერია არ აქვს ამას საერთო რომანტიკასთან,
მაგრად
ხოდა , სიკვდილის ამორჩევის უფლება რომ მქონდეს
ვიცი როგორსაც ამოვირჩევდი
ჟურნალისტებს ადრენალინის სევდა ემარებათო
მართალია

Комментарии

Dato trapaidze написал(а)…
შენი ტარების მანერას ჟურნალისტობას ნუ აბრალებ. არ გაგივა. ჩემთან ყოველ შემთხვევაში :) ადრენალინი თუ გინდა სხვა ათასი საშუალება არსებობს. უფრო ძლიერი. ზაფხული მოდის და გაგიმართლა
კოპალა написал(а)…
არა არ ვაბრალებ, ადრენელინი არ მინდა , მართლა არ მინდა , ის მინდა, რომ მანქანა აწყვეტილივით დასდიოდეს და ზოგჯერ სუნთვაც მიჭირდეს, რამდენჯერმე, დამცხა შიშით :)))))
ზაფხული , მე ზღვა სოამოვნებას მანიჭებს ოღონდ ასეთს ვერა :)))
Анонимный написал(а)…
rom icode, rogor gigeb, zustad ase var da imitom, ertxel mitxari qalta rali tu iqneba aucileblad cavalo, mec minda, ..
da ra vici es risi bralia, ufro scorad vici..
sikvdils rac sheexeba, cota shevcbi, ar minda magaze fiqri, magram archevanze tu midga saqme, mec ase gijurad minda, ogons momzadebuli unda viyo, moulodneli araferi miyvars, tumca ragaceebi kargia, aseti didi cartili uceb, metismetia...
manamde ki ase eqstrem -adren-jurnalisturad rioshi cavidet da ramodenime dge magrad davisvenot, karg dasvenebas es sjibia;)
miyvarxar.
კოპალა написал(а)…
ანონიმურიად კი წერ, მაგრამ შენი ამოცნობა პირველი ფრაზიდან შემიძლია, აქ კი ორი ფრაზით გიცანი :)
მეც ვიცი რისი ბარლია, მაგრამ არ მინდა ვიცოდე იქნებ.
მე პირიქით ყველაფერი მოულოდნელი მინდა , სიკვდილიც კი მზადების პროცესი განწყობას მიფუჭებს ყოველთვის,
რეირი --ბათუმი რიო და უკენ როდის ბრუნდება ეს გზა?
მეც :*****
Анонимный написал(а)…
ეჰ, ეს აღარ ახსენო.. მზადებას და სიკვდილს რაც ეხება..
მეორე შანსის მერე, ყველაფერს სხვა თვალებით ვუყურებ:))))))
მოულოდნელი მინდაო..და გუშინ ჩაქვში,. რომ გავსულიყავით მარილზე, როგორ მოგეწონებოდა/:) მე მაგრად გამიტყდებოდა, წინ რამდენი გეგმა გვაქვს ერთად.
მე მგონი მაგ ამბისთვის მზად არასდროს იქნები და ამიტომ სჯობს მოულოდენლი იყოს...ღმერთო, რაზე ვლაპარაკობთ, კანფეტივით ქალი ხარ და რამე კარგი განწყობის მითხარი რა:)
ნან написал(а)…
ადრენალინის სევდა არ ვიცი როგორია, მაგრამ ჩვეულებრივი კი ბატონო, რამდენიც გნებავთ :)

და ფრთხილად ატარე რა!
კოპალა написал(а)…
თეონა გიცანი :)))
ჩაქვში კი მართლა ლამის დავსვით წერტილი გუშინ, თან ხიდზე და თან... მოკლედ აღარ გაიხსენოთ.
კანფეტივით რომ არ მათავსებენ ახლა გალაკულ კუბოში , ამისთვის მადლობა შენ :))))
კოპალა написал(а)…
ნანა, არ ვიცი ასე კარგად გიცნობ თუ მეჩვენება მაგრამ სევდა რატომ შემოგერია?
ნაწერებშიც ილანდება იცი, თითქოს არ იმჩნევ მაგრამ მე ვხედავ, ნეტა მეჩვენებოდეს....
შენი რეანიმაცია ორისთვის არ გამოკეთდა ?
მიყვარხარ ნან, და ნუ გეშინია ჯერ აქ ვარ და ნელა დავდივარ :)
Анонимный написал(а)…
კუბოში კანფეტივით ვის ალაგებენ, გდებენ ლოდივით და ეგაა რა..
მადლობა შენ, შენი მარჯვენა რომ არა,
აუ არ გასვენებას მოგვიწყობდენენ:))))))))
ნან написал(а)…
არაა, რეანიმაცია აქ არაფერ შუაშია :) უბრალოდ, ხანდახან ყველას აქვს ეგ და ნორმალურია, საჭიროც კი მცირე დოზებით :)

Популярные сообщения